نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی آسیب شناسی تربیت هنری در نظام رسمی آموزش و پرورش از دیدگاه کارشناسان و متخصصان) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 93-106]
  • آموزش الکترونیک شناسایی فرصت ها و چالش های آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا:یک مطالعه کیفی بر اساس مدل فراترکیب [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 78-102]
  • آموزش حواس‌افزوده بررسی نقش زباهنگ‌های آموزشی در تدریس زبان و ادبیات فارسی (مطالعۀ موردی :دانش‌اندوزی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 33-49]
  • آموزش‌ شهروندی بررسی تطبیقی جایگاه کودک در دو رویکرد آموزشی «تربیت شـهروند آینده» و «تربیت شـهروند کنش‌گر»: دوراهی آموزش شهروندی در دوره‌کودکی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 65-77]
  • آموزش غیرحضوری بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری (برنامه شاد و شبکه آموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 15-23]
  • آموزش کل خوانی نقش آموزش کل خوانی در توسعه ی مهارت زبانی خواندن کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 1-9]
  • آموزش مجازی آسیب شناسی تدریس در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان، والدین و معلّمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر شیراز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 39-55]
  • آموزش مجازی بررسی سنجش صلاحیت های آموزش مجازی معلمان در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) (مورد مطالعه؛ معلمان ابتدایی منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 66-81]
  • آموزش مجازی تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
  • آموزش مجازی شناسایی فرصت ها و چالش های آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا:یک مطالعه کیفی بر اساس مدل فراترکیب [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 78-102]
  • آموزش نجوم تحلیل محتوای نجوم در کتاب های دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 27-42]
  • آنتروپی شانون واکاوی مولفه‌های تفکر انتقادی در تمرین‌ها و پرسش‌های پایانی داستان‌های کتب فارسی خوانداری سوم تا ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 1-14]

ا

  • احساس حضور بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری (برنامه شاد و شبکه آموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 15-23]
  • ارتباطات مجازی چالش‌های ارتباطی کارورزی مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران همه‌گیری کووید 19 (مطالعه‌ی آمیخته) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 108-119]
  • استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 75-84]
  • اعتماد فناورانه مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اعتماد فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 1-12]
  • انگیزش خواندن انگیزه خواندن و ارتباط آن با توانایی درک مفاهیم در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ایرانی در رشته های مختلف [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 92-117]
  • اهمال کاری تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 98-107]

ب

  • بازی درمانی اثربخشی آموزش بازی درمانی بر هویت اجتماعی تعدادی از کودکان پیش دبستانی ناحیه 4 شهر شیراز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 82-91]
  • بدفهمی تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای مؤثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 15-26]
  • برنامه درسی دو جبهه معارض: تقابل مبانی منطق تایلر در برنامه درسی با مفروضات نظریه آشوب [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-120]
  • برنامه درسی اجراشده بررسی میزان توجه برنامه درسی اجرا شده به ابعاد هویت ملی از دیدگاه دبیران متوسطه اول و دوم (مطالعه موردی: شهرستان نقده) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 23-33]
  • برنامه درسی تجربه شده بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 85-97]
  • برنامه‌درسی تلفیقی بررسی تاثیر برنامه درسی تلفیقی (محتوا محور و مهارت محور) بر میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 52-64]
  • برنامه درسی تلفیقی تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
  • برنامه درسی مضمون محور( تماتیک) تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
  • برنامه درسی مورد انتظار بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 85-97]
  • برنامه شاد بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری (برنامه شاد و شبکه آموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 15-23]

پ

  • پایه اول ابتدایی تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
  • پایه ششم ابتدایی تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 10-22]
  • پدیدارشناسی آسیب شناسی تدریس در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان، والدین و معلّمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر شیراز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 39-55]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 10-22]
  • پیشرفت‌تحصیلی درس ریاضی بررسی تاثیر برنامه درسی تلفیقی (محتوا محور و مهارت محور) بر میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 52-64]

ت

  • تجارب زیسته‌ تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای مؤثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 15-26]
  • تحلیل محتوا بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 76-92]
  • تحلیل محتوا واکاوی مولفه‌های تفکر انتقادی در تمرین‌ها و پرسش‌های پایانی داستان‌های کتب فارسی خوانداری سوم تا ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 1-14]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای نجوم در کتاب های دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 27-42]
  • تدریس تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
  • تدریس مجازی تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 98-107]
  • تدوین برنامه درسی تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
  • تربیت هنری آسیب شناسی تربیت هنری در نظام رسمی آموزش و پرورش از دیدگاه کارشناسان و متخصصان) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 93-106]
  • تعاملات مجازی بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]
  • تعلیم و تربیت" شناسایی و تحلیل تطبیقی روش‌های نوین آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 56-75]
  • تفکر انتقادی واکاوی مولفه‌های تفکر انتقادی در تمرین‌ها و پرسش‌های پایانی داستان‌های کتب فارسی خوانداری سوم تا ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 1-14]

ج

  • جهت گیری برنامه درسی بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 85-97]

د

  • دانش‌آموزان تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 75-84]
  • دانش آموزان آسیب شناسی تدریس در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان، والدین و معلّمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر شیراز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 39-55]
  • دانش آموزان ابتدایی تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 98-107]
  • دانش‌آموزان چهارم ابتدایی تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای مؤثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 15-26]
  • دانش آموزان کاردانش بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 85-97]
  • دانش‌اندوزی بررسی نقش زباهنگ‌های آموزشی در تدریس زبان و ادبیات فارسی (مطالعۀ موردی :دانش‌اندوزی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 33-49]
  • دانشگاه فرهنگیان چالش‌های ارتباطی کارورزی مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران همه‌گیری کووید 19 (مطالعه‌ی آمیخته) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 108-119]
  • دانش و مهارت TPACK مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اعتماد فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 1-12]
  • دبیران متوسطه بررسی میزان توجه برنامه درسی اجرا شده به ابعاد هویت ملی از دیدگاه دبیران متوسطه اول و دوم (مطالعه موردی: شهرستان نقده) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 23-33]
  • درک مطلب انگیزه خواندن و ارتباط آن با توانایی درک مفاهیم در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ایرانی در رشته های مختلف [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 92-117]
  • دوره ابتدایی تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
  • دوره‌ی ابتدایی واکاوی مولفه‌های تفکر انتقادی در تمرین‌ها و پرسش‌های پایانی داستان‌های کتب فارسی خوانداری سوم تا ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 1-14]

ر

  • راهنمای عمل تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
  • رشته تحصیلی انگیزه خواندن و ارتباط آن با توانایی درک مفاهیم در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ایرانی در رشته های مختلف [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 92-117]
  • روش آموزش پرسش دوجانبه تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 10-22]
  • روش مریل تحلیل محتوای نجوم در کتاب های دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 27-42]
  • ریاضی تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای مؤثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 15-26]

ز

  • زبان و ادبیات فارسی بررسی نقش زباهنگ‌های آموزشی در تدریس زبان و ادبیات فارسی (مطالعۀ موردی :دانش‌اندوزی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 33-49]
  • زباهنگ‌ آموزشی بررسی نقش زباهنگ‌های آموزشی در تدریس زبان و ادبیات فارسی (مطالعۀ موردی :دانش‌اندوزی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 33-49]
  • زیست‌جهان‌ کودکی بررسی تطبیقی جایگاه کودک در دو رویکرد آموزشی «تربیت شـهروند آینده» و «تربیت شـهروند کنش‌گر»: دوراهی آموزش شهروندی در دوره‌کودکی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 65-77]

س

  • سازماندهی چند رشته ای تحلیل محتوای نجوم در کتاب های دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 27-42]

ش

  • شاد تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
  • شایستگی اجتماعی تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 75-84]
  • شبکه آموزش بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری (برنامه شاد و شبکه آموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 15-23]
  • شبکه شاد بررسی سنجش صلاحیت های آموزش مجازی معلمان در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) (مورد مطالعه؛ معلمان ابتدایی منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 66-81]
  • شبکه شاد شناسایی فرصت ها و چالش های آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا:یک مطالعه کیفی بر اساس مدل فراترکیب [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 78-102]
  • شبکه شاد بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]
  • شهرستان نقده بررسی میزان توجه برنامه درسی اجرا شده به ابعاد هویت ملی از دیدگاه دبیران متوسطه اول و دوم (مطالعه موردی: شهرستان نقده) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 23-33]
  • شهروند آینده بررسی تطبیقی جایگاه کودک در دو رویکرد آموزشی «تربیت شـهروند آینده» و «تربیت شـهروند کنش‌گر»: دوراهی آموزش شهروندی در دوره‌کودکی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 65-77]
  • شهروند کنشگر بررسی تطبیقی جایگاه کودک در دو رویکرد آموزشی «تربیت شـهروند آینده» و «تربیت شـهروند کنش‌گر»: دوراهی آموزش شهروندی در دوره‌کودکی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 65-77]

ص

  • صلاحیت های مجازی بررسی سنجش صلاحیت های آموزش مجازی معلمان در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) (مورد مطالعه؛ معلمان ابتدایی منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 66-81]

ع

  • عزت‌نفس تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 10-22]
  • عزت نفس بررسی تاثیر برنامه درسی تلفیقی (محتوا محور و مهارت محور) بر میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 52-64]
  • عوامل موثر تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 98-107]

ف

  • فارسی خوانداری واکاوی مولفه‌های تفکر انتقادی در تمرین‌ها و پرسش‌های پایانی داستان‌های کتب فارسی خوانداری سوم تا ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 1-14]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مدل‌سازی عوامل مؤثر بر هوشمندسازی مدارس با رویکرد (ISM) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 43-54]

ق

  • قوم نگاری مجازی بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]

ک

  • کتب نونگاشت فارسی متوسطه بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 76-92]
  • کلید واژه ها "امکانات آموزشی" به کارگیری امکانات آموزشی گامی جهت تسهیل فرآیند یادگیری [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-14]
  • کودکان پیش دبستانی اثربخشی آموزش بازی درمانی بر هویت اجتماعی تعدادی از کودکان پیش دبستانی ناحیه 4 شهر شیراز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 82-91]
  • کودکان پیش دبستانی نقش آموزش کل خوانی در توسعه ی مهارت زبانی خواندن کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 1-9]
  • کودک‌ به‌ مثابه‌ کنشگر اجتماعی بررسی تطبیقی جایگاه کودک در دو رویکرد آموزشی «تربیت شـهروند آینده» و «تربیت شـهروند کنش‌گر»: دوراهی آموزش شهروندی در دوره‌کودکی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 65-77]

م

  • متوسطة اول و دوم بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 76-92]
  • مدارس هوشمد مدارس عادی مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اعتماد فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 1-12]
  • مدارس هوشمند مدل‌سازی عوامل مؤثر بر هوشمندسازی مدارس با رویکرد (ISM) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 43-54]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل‌سازی عوامل مؤثر بر هوشمندسازی مدارس با رویکرد (ISM) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 43-54]
  • مذهبی بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 76-92]
  • معلم بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]
  • معلمان ابتدایی بررسی سنجش صلاحیت های آموزش مجازی معلمان در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) (مورد مطالعه؛ معلمان ابتدایی منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 66-81]
  • معلمان دوره ابتدایی تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
  • ملّی بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 76-92]
  • منطق تایلر دو جبهه معارض: تقابل مبانی منطق تایلر در برنامه درسی با مفروضات نظریه آشوب [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-120]
  • مهارت خواندن نقش آموزش کل خوانی در توسعه ی مهارت زبانی خواندن کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 1-9]
  • مهارت زبان انگلیسی انگیزه خواندن و ارتباط آن با توانایی درک مفاهیم در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ایرانی در رشته های مختلف [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 92-117]
  • مهارتهای زبان آموزی نقش آموزش کل خوانی در توسعه ی مهارت زبانی خواندن کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 1-9]

ن

  • نظام آموزش و پرورش آسیب شناسی تربیت هنری در نظام رسمی آموزش و پرورش از دیدگاه کارشناسان و متخصصان) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 93-106]
  • نظریه آشوب دو جبهه معارض: تقابل مبانی منطق تایلر در برنامه درسی با مفروضات نظریه آشوب [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-120]

و

  • واژگان کلیدی: کارورزی مجازی چالش‌های ارتباطی کارورزی مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران همه‌گیری کووید 19 (مطالعه‌ی آمیخته) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 108-119]
  • والدین آسیب شناسی تدریس در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان، والدین و معلّمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر شیراز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 39-55]
  • والدین بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]
  • ویروس کرونا تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
  • ویروس کرونا شناسایی فرصت ها و چالش های آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا:یک مطالعه کیفی بر اساس مدل فراترکیب [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 78-102]

ه

  • هنر آسیب شناسی تربیت هنری در نظام رسمی آموزش و پرورش از دیدگاه کارشناسان و متخصصان) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 93-106]
  • هوشمندسازی مدل‌سازی عوامل مؤثر بر هوشمندسازی مدارس با رویکرد (ISM) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 43-54]
  • هویّت بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 76-92]
  • هویت اجتماعی اثربخشی آموزش بازی درمانی بر هویت اجتماعی تعدادی از کودکان پیش دبستانی ناحیه 4 شهر شیراز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 82-91]
  • هویت ملی بررسی میزان توجه برنامه درسی اجرا شده به ابعاد هویت ملی از دیدگاه دبیران متوسطه اول و دوم (مطالعه موردی: شهرستان نقده) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 23-33]